onsdag, torsdag, fredag

i onsdags åkte jag in till gävle med petra. tog en varm choklad på george och kikade runt lite. på kvällen åkte vi till simons lillebror som fyllde 4 år. firade ju honom i söndags också men i onsdags var själva födelsedagen. mys!
igår åkte jag in till gävle för att träffa elina. lunchade och sen åkte jag till mamma och pluggade teori. lagade iordning en sen middag när jag kom hem, carbonara  (inte så ovanligt) och myste framför tv:n med hjärtat och ost och kex. lycka!
idag har jag varit uppe tidigt och diskat, ska snart kolla på grey's och sedan tvätta. ska över till simons farmor som vanligt på fredagar och äta pannkakor till lunch. trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0