linnea's städning ab

jag har en tendens att slänga alla mina kläder på golvet
när jag t ex ska byta om, provar kläder, klär av mig och inte orkar lägga in allt i garderoben igen. ganska tragiskt..
så i onsdags när fönstergubbarna kom så var jag tvungen att städa ganska fort, vad gjorde jag då? jag slängde in allt i garderoben. och det var inte lite kläder heller, kaos. så den blev ganska liten. det är en såkallad "walk-in-closet", men kan jag "walka" in i den? svar nej. så nu ska jag städa garderoben och lägga alla kläder prydligt på hyllor, hänga upp dom på galgar och så vidare och sortera allt som behöver tvättas. så efter det så ska jag tvätta. både jag och simon har mycket kläder så vi behöver inte tvätta på ett tag, men nu är tvättkorgen ganska full (den kommer bli överfull nu) så jag får väl göra ett ryck och tvätta då. dammsugaren måste också fram, det börjar bli kris här hemma nu. gaaah

kan visa före och efterbild på garderoben sen! hehe för er som tycker det ska bli intressant att se.. okej, ingen?
men jag gör det ändå



så tänker jag nu, hur ska det gå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0