Fallvägen 19 - Västerängsvägen 4

Hejhopp!! Nu är allt flyttat. Känns skönt! Idag ska jag till gamla lägenheten och städa ur lite och så bara sen fortsätta här hemma. Har sovit här 2 nätter nu, känns faktiskt bättre för varje dag som går när man får mer ordning liksom! Alla kläder ligger fortfarande på golvet i en massa kassar, alla sängkläder, handdukar, toalettsaker och köksgrejer är fortfarande nerpackade. Vill bara att allt ska vara klart nuuuu för jag känner på mig att det här blir bra! Eftersom vi flyttat nu har vi inget internet och tvkanaler, (det sämsta med att flytta) så jag kommer blogga från iphone (blogg.se-appen) men det går lika bra det också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0