Take a bow

Jag ogillar att åka ner till Ockelbo och handla, SJÄLV!! när jag handlar med simon åker vi alltid bil och kan åka hem när vi vill. när jag ska handla (jag har ju fortfarande inget jävla körkort) så måste jag åka tåg och från lingbo till Ockelbo tar det 10 minuter. Efter en halvtimme åker tåget från gävle igen och kommer till ockelbo om ja.. En timme!! Jag handlar på 10 min eftersom jag alltid vet vad jag ska ha och tar alltid lite längre tid på mig för att jag vet att jag kommer få sitta och vänta. Så nu sitter jag här på ockelbo tågstation och har mycket roligt!! Väldigt. Och nu var jah inte bara tvungen att handla, utan jag skulle ju lämna in mina timmar också.. Hade den där lönerapporten tillhört gävle och inte Ockelbo så hade jag kunnat åkt dit och fördröjt tiden på ett annat och bättre sätt. Bläääää


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0