Söndagen den 6 november

I fredags var vi in till gävle en snabbis och köpte lite presenter till Simons småkusiner som var och hälsade på här uppe hos Simons mamma (dom bor i Sthlm) och åkte sedan dit och umgicks med dom. Igår tog jag en morgonprommis med elina och sen åkte vi till Hudiksvall där simon skulle köpa en fyrhjuling. Åt god middag på bocken, hälsade på elina en stund och åkte upp till Holmsveden igen och var med stockholmarna. Mysigt! Nu ska jag lägga mig i sängen och äta halloweengodis och kika på grey's. Simon är ute och kör fyrhjuling så jag passar på att bara slappna av en stund. Ska läsa lite teori senare så behöver lite kraft!! Haha, hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0