Mitt livs värsta natt, tror jag

har inte sovit så bra inatt. katastrof. jag som behöver det tills idag. ni vet när dom sammanfattar vissa saker på filmer, typ en sista film i en serie och dom sammanfattar ihop grejer från alla filmerna i ett klipp, eller när en person dör och ligger i sin älskades famn och får upp en massa minnen som bara swishar förbi.. ungefär så känns det i mitt huvud av drömmar och jag kommer inte ihåg ett dugg. jag har legat och vridit på mig hela natten och kommer inte ihåg att jag har vaknat något i natt eftersom jag var vaken mer än hälften av tiden. känns bra. nervös är jag också, tänker inte berätta vad jag ska göra, det får ni kanske veta efter. ska iaf åka till gävle en sväng och uträtta lite ärenden! nu ska jag göra mig klar och äta frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0