Farmor och farfar-mys

I fredags var det idol i gävle. Jag och petra fick äran att jobba i garderob och kiosk + att se halva och höra hela föreställningen. Najs. I lördags kom elina hem till mig och vi lagade mat, åt godis och kollade gamla filmer. I söndags tog jag och simon fyrhörningen och körde upp i skogen. Träningsvärk hej. Trodde jag skulle dö tills jag skulle få köra själv, sjukt kul!! Fikade resten av dagen eftersom det var farsdag. Igår umgicks jag med svärmor en stund och sedan åt vi pizza till middag. Underbart!! Idag åker jag till farmor och farfar för en gångs skull, är aldrig där. Älskar att bli ompysslad som när man var liten. Ska plugga lite och gå på köpis en stund tänkte jag.. Och äta fisk, ett måste när man kommer dit, dom vet vad som gäller!! :) haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0