mysmysgosgos



har sovit så himla skönt inatt, otroligt skönt.
igår åkte jag ju till sajmon. åkte först ner till hans pappa och hälsade på dom en sväng, kikade även på ett "snyggt" hus, hehe. åkte hem och myste med film och choklad hela kvällen. imorse var jag så trött så simon nästan fick dra upp mig.. som tur var gjorde han inte det men det var jävligt nära. haha. tog tåget klockan 7 och åkte till gävle med Pes. nu sitter vi i skolan, ska försöka börja med mitt 2010 till hemsidan och göra klart det, så jag slipper gå på nästa lektion för då är jag klar sen :) hihi.
nä, hörs då. slutar om typ 2 timmar och då ska jag hem och städa, äta och bara ta det lugnt, awesooome!
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0