I'm in love, so fucking in love

den här helgen har varit bra. den har varit riktigt bra.
i fredags kom simon till mig runt halv 11, somnade kanske kvart över 11. hehe. vaknade vid 8 på lördagen och gick direkt ner och tog en dusch och stack till stan, åt lunch på nian och sen stack vi till valbo och letade runt efter massa saker på elektronikbutikerna. svängde in hos hans pappa och busade med edvin. helt tokig! haha. åkte sedan hem och åt en god middag och kikade på film. somnade gott till cornelis the movie och vaknade imorse klockan 8 igen.. vettefan vad det är med oss, höhö. kollade klart på cornelis och satt sedan och kollade på en massa bilfilmer på youtube, jätte intressant. verkligen. tog tåget hem vid 1 och kom hem runt halv 3. hemma har jag inte gjort ett skit. laddat ner två filmer också, men dom orkar jag inte kolla på nu.

ska försöka hitta på något roligt nu. det finns ju alltid nödvändiga saker att göra men dem sakerna är oftast tråkiga. tror jag ska rensa ut ur garderoben lite grann som jag alltid gör när jag har tråkigt. höhö



bild från stockholm i april förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0