Måndag 4 juli

Tiden går så himla snabbt! Snart är det en månad sedan vi tog studenten, sedan jag flyttade till lingbo, sedan jag började mitt vuxenliv. Det är sjukt. Jag lagar mat, jag städar, jag diskar, jag umgås med min pojkvän, jag umgås med äldre människor i byn, jag jobbar ibland, jag hälsar på min mamma väldigt sällan, ännu mer sällan min pappa, jag har flyttat hemifrån. Det är konstigt hur fort allt kan gå och hur man kan ändra på sitt liv så snabbt som jag gjort. Jag förstår inte. Jag som har längtat efter sommaren och snart är den över, snart är det höst - jag fyller 19 år och sedan är det vinter i ett halv år. I hate it! Jag vill inte att det ska gå så fort! Bläääää. Blä på detta inlägg som blev helt värdelöst! Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0