jag tycker det är najs iallafall

jag har inte gjort ett skit i skolan idag känns det som, bara suttit där. letat fakta om ADHD och incest. i både särkilda behov och psykosocialt ska vi göra enskilda arbeten om sjukdomar och andra knäppa saker så jag valde de två. intressant är det iallafall, problemet är ju att man inte orkar, annars är det roligt :) hehe.
har även haft lunch och suttit och pratat med felicia och amanda hur länge som helst, mycket trevlans.
nu har vi svenska och vi gick nyss och lånade en bok som vi sedan ska analysera, har läst 2 sidor sen av jag upp och orkade inte mer. höhöhö. sista lektionen har vi egentligen religion men olle var sjuk så vi behövde inte ha det utan kunde läsa på till provet hemma. naaaaajs.
så snart ska jag gå till hotell och resturang och hämta isabell så sticker vi ner på stan och köper skor till henne och åker hem till mig.

när jag kommer hem ska mamma hjälpa mig med arbetet om ADHD eftersom min lillebror har det så det finns mycket information som ligger och gömmer sig hos henne, mycket najs.
nä men vi hörs då dudes.
för idag är jag glad, för idag hade jag världens bästa morgon.



skänker en tanke till min syster som opererade bort halsmandlarna igår.
vet hur det känns (tog bort dom när jag var 7år), hoppas du mår bra. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0