jag är kär

åkte till skolan till halv 10. började skoldagen med en frukost från komvux (inte okej). blev mätt i magen av den goda mackan och brände förstås hela tungan av den varma chokladen.
hade svenska och sen blev det lunch. sen fick hela klassen helg precis när sista lektionen började eftersom vi kan jobba hemma. så stack ner på stan med petra och amanda vid klockan 12, satt på swedbank för amanda hade ett ärende och sen skiljdes vi från henne och fortsatte mot nian. blev en skinnjacka för mig, naaajs!

åkte hem och åkte direkt till apoteket med mamma och fick köra hem. har suttit och pratat med mamma om ADHD nu i typ 2 timmar och nu ska jag lägga mig och kolla på OTH och vänta på att simon kommer och myser.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0