born this way

I fredags firade vi frida. började med att jag och petra åt middag på los sombreros och åkte sedan upp till frida och massa andra brudar. dom stack till old saint's vid klockan 10 och jag åkte hem och kollade på film.
vaknade klockan 10 igårmorse, åt frukost med kristin och kollade på one tree hill tills jag åkte till simon vid 4. gick ner till hans jobb där han stod och grejade med bilen. blev klar vid halv 9 och åkte tills hans farmor och farfar som hade främmande och blev bjudna på julmust och salta pinnar, hur gott som helst. åkte hem, såg det sista utav melodifestivalen och gick ut och kollade en halvtimme av "due date".
imorse vaknade vi halv 10 och gick in och kollade på tv. hämtade nisse och shoppade godis i hagsta. blev hemskjutsad och kikade på biljetter till rihanna med syrran som vi ska boka senare ikväll. mamma kom och hämtade mig hos pappa och vi åkte till ica maxi, köpte 4 filmer. hehehe alltid bra att ha. nu är jag hemma, ska kolla lite på tv och sen blir det kanske någon av filmerna jag köpte. najs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0