uttråkad och fryssen

våran lägenhet är faktiskt grymt jävla kall.
.jag.fryser.
jag är hungrig också, och uttråkad.
försökte mig på att prova lite olika outfits och matcha kläder hur som helst men jag fann absolut ingen inspiration och det var bara jobbigt att klä av och på en massa kläder så jag försökte mig på att locka håret. gick inget vidare det heller. jag har så glansigt och jättejättejättejättejätte rakt hår så det går inte att göra något med det. också rätt jobbigt för jag kan aldrig ha en fin frisyr förutom mittbena och alldeles rakt eftersom det lägger sig på en gång. jag är för rastlös för att titta på film så jag blir galen snart. finns ingenting att göra här hemma. blä
ingenting känns speciellt bra just nu, känns bara jobbigtttttttt.
simpan kommer hem om en timme, får se vad vi gör då.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0