dag 9 - 12

dag 9 - min tro eller livsfolisofi
jag tror att det kan finnas kärlek vid första ögonkastet. jag tror att det finns ett liv efter detta. jag tror att vad som helst kan hända närsomhelst. vet inte vad jag ska säga här egentligen, haha.

dag 10 - bloggar jag läser
jag läser alla mina kompisars bloggar. petra, elina, amanda, ida, felicia, anna, fanny och några till. och sen kenza, molly sandén, tyra. alla är länkade på bloggen längst ner till höger :)

dag 11 - mina syskon
som jag sa innan, min pappas fru har två barn sedan tidigare, kristin 20 år och erik snart 19 år. pappa och johanna har alexander tillsammans, 9 år. mamma och christer har jacob tillsammans, 13 år. jag har som sagt inga "riktiga" syskon, bara halv och låtsas. men om man tänker efter så har jag varit syster till kristin och erik sedan vi var 4-5 år, alltså innan jag fick mina halvsyskon så jag ser dom som mina riktiga eftersom jag bott med dom nästan hela mitt liv bara det att vi inte är biologiska syskon. kristin jag och erik är tripp trapp trull och har därför alltid varit väldigt nära varandra, som vänner. men nu har syrran och jag flyttat hemifrån båda två, erik går fortfarande i skolan och bor därför hemma än så länge så det blir inte att man träffas så ofta nu, eller ja.. jag hinner inte träffa dom så mycket. jacob har äntligen vuxit upp till den åldern då man kan börja umgås med honom och göra roliga grejer med som man själv brukar göra. alexander är i den åldern då han tror att han är för cool och stor för saker. att göra saker med storasyskonen är bara löjligt, han är ju så stor nu liksom. men han är bara 9 år och väldigt liten fortfarande. han är vår lilla bebis, haha.







dag 12 - i min handväska
mobil, plånbok, hörlurar, vantar, paraply (ibland), tuggummi, kalender, laddare, penna, hudlotion



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0