tisdag

ligger och kollar på grey's nu. om en stund ska jag börja göra iordning korvstroganoff och ris tills simon kommer hem vid 12 och sedan städa lite. ikväll kommer simon förmodlingen jobba över så då blir det förhoppningsvis mat från bocken ikväll. mums

igår åkte jag till skutskär och hämtade jag ut mitt körkort, känns awesome. tog med mig lillebor hem till mormor och blev väldigt förvånad när min moster och kusin som bor i holland satt i köket och alla ba: va? heeej. hehe. dom kommer alltid hem jul och sommar men tiden går så fort så tänkte inte på att det snart var jul. höhö. och självklart åkte jag hem till min fina mamma också och hälsa på där.



mitt lilla hjärta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0