the weekend so far

ifredags åkte vi ner till ockelbo och handla mat och lite gott till kvällen. kikade på en massa program eftersom vi aldrig är överrens över tv:n. haha. amanda vann idol, helt rätt tycker jag. hon är cool.
igår gjorde vi absolut ingenting typ på förmiddagen. åkte upp till svärmor och var där en stund bara, åkte hem och sedan till svärfar på middag med dom. mys.
idag gör vi inte heller så mycket än så länge. jag sitter här i sängen och myser med datan och simon är ute i kylan med sin fyrhjuling. jag ska ta en promenad tror jag och sedan försöka göra något vettigt eller bara ligga här och kolla grey's.

imorgon har jag planerat att åka till mamma och hämta ut mitt körkort om jag inte får jobb. man vet ju aldrig när dom ringer så man kan aldirg planera något i veckorna.. lite jobbigt men alltid kul när dom ringer in en.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0