I love this

Även om barn kan vara bråkiga, snoriga och allmänt jobbiga ibland så tycker jag att dom är hur mysiga som helst på sina sätt utöver det. Man blir arg på dom, man blir irriterad på dom och vissa saker vill man inte göra med dom.. Men man måste ändå ha tålamodet uppe och hjälpa dom när dom behöver det och man är inte arg mer än typ 10 minuter på ett barn och det är ju faktiskt ganska tur. Nu har jag rast och barnen kollar på ett avsnitt av trolltider, mysigt. Idag har det gått jätte bra och det har varit roligt att jobba, och det känns så otroligt skönt. Att tiden går fort och att man har roligt och är glad hela dagen. Förutom att jag är förkyld så är jag jätte glad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0