dag 2 - mina nyårslöften

alltid lika svårt. jag har alltid haft samma löften men aldrig hållt i dom.
det har varit bl a:
- att jag ska börja träna
- sluta äta onyttigt
- bara äta godis på helger
- inte bita på/riva av naglarna
- städa rummet (nu hela lägenheten) regelbundet och inte bara strunta i det som ligger på golven

naglarna har jag slutat med, nu bryter jag ihop om en nagel går av för det tar så lång tid att spara ut dom. och sedan har jag aldrig behövt träna egentligen utan jag har väl bara velat gjort det för att vara duktig och mindre lat. jag blir väldigt lätt mätt och en timme efter blir jag hungrig igen och jag går inte upp i vikt så lätt tror jag, även fast jag äter väldigt mycket och ofta och därför har jag nog struntat i dom löftena. jag borde vara större än vad jag är tycker jag själv men tydligen tycker inte min kropp det och det får jag väl vara tacksam över och det är inget jag skryter om. och sedan är jag en väldigt slarvig tjej. jag har alltid levt med kläderna på golvet och aldrig brytt mig om att kliva över dom typ. jag är van vid det, vilket inte simon är så han blir galen på mig ibland när det ligger kläder och en massa andra saker på golvet, så för hans skull ska jag försöka förbättra mina vanor och plocka upp efter mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0