2 dagar kvar till 2012

känns konstigt att det snart är ett nytt år. tycker det nyss blev 2011.
har hänt så himla mycket det här året.
jag hade en underbar studentvecka, tagit studenten med mina fina vänner, flyttat hemifrån med min älskade pojkvän, jag har börjat jobba på riktigt (eller ja.. ibland), blivit vuxen helt enkelt.
i år fick jag helt själv välja hur jag skulle fira jul. jag har alltid varit hos både mamma och pappa på julafton men detta år var jag nere i stockholm och firade med simon och hans släkt och tog mamma och pappa dagen före och på juldagen. det kändes konstigt men fruktansvärt bra.
hela året har varit bra tycker jag så jag hoppas att 2012 blir lika bra!!


idag har jag inge planer alls. får ta dagen som den kommer, skönt det också ibland.



bild från i somras - båttur ut till axmarbrygga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0